loading...
برای تو
ali بازدید : 19 جمعه 08 فروردین 1399 نظرات (0)

خرید کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 


قیمت : 89000 تومان


برند : Del Pa


خرید پستی کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 


قیمت کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کفش روزمره زنانه دل پا کد 007


 



 


انتخاب کفش روزمره

همان‌طور که می‌دانید، کفش‌ها انواع مختلفی دارند و در مدل‌ها و رنگ‌های متفاونی طراحی و تولید می‌شوند. به طورکلی، کفش‌های روزمره جزء پرکاربردترین مدل‌‌ها است که مورد توجه افراد قرار می‌گیرد. انتخاب و تهیه کفش مناسب روزمره، بایستی به گونه‌ای باشد که پا تحت فشار قرار نگیرد و احساس آزار و اذیت به فرد منتقل نکند. هنگامی که برای خرید یک جفت کفش می‌روید، عوامل بسیاری از جمله بودجه، شکل ظاهری، داشتن تکنولوژی، متریال استفاده شده در تولید و... نقش بسزایی دارند که باید همه را در نظر داشته باشید. وقتی شما کفش را امتحان می‌کنید، نکته مهمی وجود دارد که انگشتان پایتان دچار تغییر حالت نشوند و یا کناره‌های پایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند. گفتنی است، بهترین زمان برای خرید کفش در پایان روز بوده، چراکه در طول روز پاهای شما دما، فشار و استرس زیادی را تحمل کرده و برای انتخابی هوشمندانه و شناسایی سایز دقیق وقت مناسب‌تری است. همچنین آسیب‌هایی که ممکن است در برابر سرما و گرما به پا وارد شود، از دیگر موارد حائز اهمیت این بخش محسوب می‌شوند. اکثر افراد با توجه به نیازشان، کفش مدنظر خود را تهیه می‌کنند. برای مثال، اگر به دنبال کفشی برای پیاده روی هستید، انعطاف پذیری، وزن کم، قابلیت گردش هوا و کاهش فشارهای وارده از سطح زمین برخی از موردهای بااهمیت است که باید دقت کافی را داشته باشید. اما اگر تنها به دنبال کفشی برای استفاده کوتاه مدت با ظاهری ساده و شیک هستید می‌توانید انتخاب گسترده‌تری داشته باشید.

ست کردن لباس با کفش

 

یکی از قوانینی که برای شیک شدن استایل شما وجود دارد، رعایت قانون ترکیب رنگ‌هاست که در انتخاب رنگ شلوار و کفش بسیار مهم است. سرمه‌ای، رنگی تیره و گرم است که با اکثر لباس‌های روزمره، مجلسی، ورزشی و... به راحتی ست می‌شود. این رنگ یکی از رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و مورد توجه اکثر افراد قرار می‌گیرد. وقتی می‌خواهید کفش مورد علاقه تان را بپوشید، اما نمی‌دانید با چه رنگی باید ست کنید، پوشیدنی‌های سرمه‌ای، مشکی، طوسی مشکل را حل کرده است و ظاهر جذابی از شما می‌سازد. استفاده از رنگ سرمه‌ای در کفش‌های زنانه، بسیاری از دغدغه‌های بانوان را برطرف کرده است و نگرانی بابت ترکیب آن با رنگ‌های دیگر را نخواهید داشت. این کفش راحتی نیز از رنگ خوش‌رنگ تیره‌ای تولید شده که با وجود زیره سفید رنگ زیبایی آن را دوچندان کرده است. برای استفاده روزمره از این کفش می‌توانید شلوار جین، کتان و حتی پارچه‌ای به رنگ دلخواه بپوشید و استایل خود را تکمیل کنید.


 


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


از مهم‌ترین عوامل انتخاب کفش مناسب، راحتی آن است. کفش زنانه کد «007» با طراحی ساده و در عین حال شیک، انتخاب ایدئالی برای استفاده روزمره بانوان است. لازم به ذکر است، در طرفین کفش کش دوخته شده است و باعث می‌شود پا راحت‌تر در کفش قرار گیرد و در نتیجه فرد احساس راحتی بیشتری می‌کند. همچنین به سهولت در پوشین کفش نیز کمک می‌کند. رویه کفش از الیاف مشبک و مصنوعی تهیه شده که تا حدودی قابلیت گردش هوا دارد و مانع از تعریق پا می‌شود. کفی این کفش نسبتا نرم است و قابلیت تعویض دارد. این کفش بسیار سبک، راحت و به صورت یکسره طراحی شده است. همچنین زیره انتهایی کفش سفید رنگ و از جنس لاستیک تولید شده است. به طور کلی کفش کد 007 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای استفاده روزمره بانوان شیک پوش باشد. پس اگر به‌دنبال کفشی سرمه‌ای رنگ برای تمکیل استایل روزمره خود هستید، این مدل را تهیه کنید.


 



تصاویر بیشتر


 



کفش روزمره زنانه دل پا کد 007
کفش روزمره زنانه دل پا کد 007
کفش روزمره زنانه دل پا کد 007


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



کفش روزمره زنانه دل پا کد 007
کفش روزمره زنانه دل پا کد 007


 


 


خرید کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 ارزان , کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 با قیمت ارزان , خرید Del Pa ارزان , Del Pa با قیمت ارزان , خرید پستی کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 ,خرید اینترنتی کفش روزمره زنانه دل پا کد 007, خرید کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 با قیمت 89000 ,خرید کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 فقط 89000 ,خرید Del Pa کفش روزمره زنانه دل پا کد 007 ,خرید Del Pa با قیمت 89000,kharid کفش روزمره زنانه دل پا کد 007, gheymat کفش روزمره زنانه دل پا کد 007  

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو